سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دریا خیلی بهمون خوش گذشت،حدوداً 18 نفر بودیم،هر کاری دلمون خواست انجام دادیم،ساعت 2:30 صبح دلمون بستنی خواست نشستیم دور هم خوردیم،ساعت 3:30 صبح دلمون دریا خواست،رفتیم کنار ساحل،هیچ کی غیر ما نبود،کلی خوندیم و رقصیدیم،یه شب هم که داشتیم از دریا برمی گشتیم ویلا،یه قسمتی از ساحل که کاملاً تاریک بود یه 206 پارک بود کلی هم آهنگای قشنگ داشتن،خوب ما هم دلمون خواست،اونا هم مثل ما چند تا خونواده بودن،رفتیم کنارشون،نه سلامی نه علیکی همه یه حلقه درست کردیم و شروع کردیم دست زدن آقای الف هم شروع کرد به خوندن،بعد هم اومدن وسط حرکات موزون! انجام دادن،آقایون با هم می رقصیدن،خانومها هم یه حلقه درست کردن و شروع کردن به رقصیدن،اونا از اصفهان اومده بودن،بعد هم ازشون خداحافظی کردیم،دیگه هم ندیدیمشون چون آقای دکتر ح از تهران اومد و ما رو به ویلاش دعوت کرد،این شد که چون از ویلای قبلی نقل مکان کردیم دیگه دوستای اصفهانیمونو ندیدیم،حیاط ویلای دکتر خیلی زیبا بود این عکسها رو از اونجا گرفتم.

  

   

  

یه شب هم دلمون بلال خواست درست کردیم خوردیم.

این عکسها رو هم دوست می دارم.

  

یه کار دیگه هم کردم،یه نامه بلند و بالا واسه خدا نوشتم تو نامم واسه همه دعا کردم حتی واسه شمایی که میاد اینجا رو می خونین، اونایی که می شناختمتون رو حتی اسماتون رو هم نوشتم بعد هم نامه رو انداختم تو آب.

پ ن1:کامپیوترم به نت وصل نمی شه همش پیغام می ده there was no dial tone، مودم نصبه،خط تلفن هم مشکلی نداره شب قبلش هم به نت وصل شدم اما از فرداش دیگه وصل نشد الان هم از لپ تاپ دوستم که خونمون هست تونستم بیام نت،نمی دونم چش شده.
پ ن2:البته این دوست احتمالاً تا هفته دیگه خونمون هست اگه باشه که هیچی اما اگه نباشه تا مشکل کامپیوتر خودم حل نشه نمی تونم آپ کنم در ضمن آخر هفته ی دیگه دارم می رم تهران و کرج،گفتم بگم که اگه نشد آپ کنم فکر نکنین دچار غیبت کبری شدم.
پ ن3:از کارشناسان محترم برای رفع مشکل کامپیوتر یاری می طلبیم باشد که لطفتان شامل حال این بنده شده و اجری عظیم به سویتان سرازیر گردد.
پ ن4:شاد باشید و شادی آفرین.


نوشته شده در  جمعه 86/5/26ساعت  4:16 عصر  توسط هم آوا 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
نمی دانم
مادر که می شوی
اوووف
مثال نقض
هجوم افکار
نوشتن
[عناوین آرشیوشده]